Mezi vystavovanými vozidly se objevily například Škoda Rapid ze 40. a 70. let, závodní Škodovka ze čtyřicátých let s hliníkovou karoserií, dva zástupci vozů Volkswagen Golf z osmdesátých a devadesátých let. Na místo také dorazily dvě velké Ameriky: Cadillac DeVille vyroben v roce 1961, s výkonem 325 koní a Buick Special 46R s rokem výroby 1956 a výkonem 315 koní.

Zajímavým kouskem byl pro všechny také renovovaný podvozek De Dion Bouton , který byl vyroben před sto dvěma lety.

Vystavené motocykly představily vývoj v ČZ od čtyřicátých do šedesátých let a krásou se pyšnily i vystavené skútry. Z nových aut zde byly zástupci Škoda Yeti a Hyundai.

Raritní kousky na výstavu zapůjčili pořadateli Markovi Kopečkovi hlavně přátelé a také členové veteránských klubů.

„Jsem rád, že nám vyšlo počasí a že jsme se tady všichni sešli. Nebylo sice úplně jednoduché zorganizovat takovou akci, nicméně mi pomohla spousta známých, takže jsme to úspěšně zvládli," pochvaloval si pořadatel.

Pozornost podle něj strhla také anglická legenda mezi auty s šesti válci a maximální rychlostí sto osmdesát kilometrů za hodinu.

„Trhákem bylo určitě auto Lagonda s otevřenou karoserií a rokem výroby 1932," poznamenal Kopeček.

Luxusní Cadillac DeVille vyroben v roce 1961 měl už tehdy výbavu stejnou jako dnešní moderní auta. Metalický čtyřdveřový sedan s karoserií hardtop, tedy bez středových sloupků, s osmi válci, váhou 2139 kilogramů a 325 koni byl zakoupen na Floridě.

„V autě je elektrická výbava, tedy elektrické stahování oken, klimatizace, elektrické sedadlo v šesti směrech, posilovač řízení, posilovač brzd. A má také třístupňovou automatickou převodovku," pochlubil se majitel Cadillacu Robert Sivík ze Zlína.

Výjimečný typ si ale nemůže pořídit každý. Vozů totiž v Evropě jezdí jen poskrovnu. Ani provoz ale není levnou záležitostí. Velký motor si žádá spotřebu až dvacet litrů na sto kilometrů. Pocit svezení je ale podle majitele k nezaplacení.

„Mám ho už sedm let a samozřejmě je občas potřeba nějaký náhradní díl. Díky internetu a v Americe popularitě těchto aut se díly shánějí dobře. Snad lépe, jak na starou škodovku," poznamenal Sivík.