"Parkoviště nabídne stání o šířce 2,70 metrů, tedy o dvacet centimetrů více, než je standardní stání. Několik parkovacích míst jsme speciálně vyčlenili pro rodiny s dětmi," uvedla mluvčí společnosti Lidl Zuzana Holá.

Na toaletách jsou pro rodiče s malými dětmi připraveny přebalovací prostory. "Novinkou je také Wi-Fi připojení zdarma. Ve vstupu si lidé mohou zakoupit kávu z automatu," doplnila Zuzana Holá.

Provoz prodejny by měl být tišší, od okolí ji odděluje protihluková stěna. Ke snížení hlučnosti přispěje i zastřešení zásobovací rampy.

Budova je dvoupatrová, druhé poschodí poslouží jako zázemí pro zaměstnance se sprchou, odpočinkovou místností a zastřešenou terasou. Prosklená fasáda budovy by měla přispět k co nejlepšímu využití denního světla. Osvětlení v prodejně i na parkovišti zajišťují úsporná LED svítidla.

Ekologičtějšímu provozu prodejny by měly napomoci i tepelně-izolační vlastnosti budovy a ekologické chladící technologie. Společnost také v okolí prodejny vysázela pětadvacet stromů a tisíc keřových rostlin.