„Za poslední rok jsme zaznamenali značný nárůst zájmu o tuto službu. Důvodů je hned několik, mezi hlavní patří pravděpodobně pandemie koronaviru a s ní související nařízení či opatření, o kterých lidé chtějí vědět, a také doporučení od občanů, kteří si už Mobilní rozhlas zaregistrovali a jsou s ním spokojení,“ vysvětlil Pavel Janečka z Útvaru tajemníka hulínské radnice, který má Mobilní rozhlas na starosti.

Uživatelům poskytuje Mobilní rozhlas automaticky Krizové informace. Z oblastí, které si mohou při registraci zvolit, je největší zájem o Odstávky dodávky energií a změny svozu odpadu, tyto informace získává 589 občanů. Velký zájem je také o Výstražné informace ČHMÚ (559), Informace z radnice (539) nebo Dopravní informace (524).

Mobilní rozhlas je pro zájemce zdarma a registrace této služby je jednoduchá. Provést ji lze prostřednictvím odkazu, který je umístěn na webových stránkách města www.hulin.cz, vyplnění zabere pouze několik minut. O dění ve městě, aktuální situaci či opatřeních jsou uživatelé informováni prostřednictvím SMS zprávy, e-mailu, mobilní aplikace nebo hlasové zprávy.