Služba se brzy po svém zavedení ujala, v prvním měsíci ji využilo asi padesát seniorů.

Aby ji město ještě více zatraktivnilo, v únoru dokonce snížili věk potenciálních klientů na pětašedesát let, což mělo úspěch a obliba taxi pro důchodce se ještě zvýšila. Podobné to bylo i následující měsíc, v dubnu však začala čísla stagnovat.

Nyní je město smířené s tím, že služba nikdy nebude výdělečná: zatímco za první tři měsíce na ní zaznamenalo ztrátu asi dvaceti tisíc korun, jen za měsíc duben byla ztráta třicetitisícová. Přesto však chce vedení města tuto formu pomoci starším lidem zachovat, minimálně do konce roku. A jelikož se stále jedná o zkušební verzi, přišlo vedení radnice s další inovací: kromě lékaře a úřadů bude možné taxi využívat i na cestu na nákup.

Otázkou však zůstává, jak Senior taxi zpřístupnit i lidem v místních částech. Ti ji mohou samozřejmě využít také, splňují-li daná kritéria, podle některých se ale služba nevyplatí. Podle zastupitelů, kteří o této problematice vědí, chybí opravdová aktivita samotných klientů.

„Lidé v místních částech se znají a iniciativa by měla vycházet také od nich. Kdyby se dva nebo tři domluvili, tak se náklady na cestu podstatně sníží,“ nastínil možné řešení kroměřížský starosta Jaroslav Němec.

V Kroměříži jezdí taxi za stejnou cenu jak ve městě, tak mimo něj. I když cestují najednou i čtyři lidé, platí jen jedno cestovné.

I přes občasnou kritiku některým rodinám služba ulehčila.

„Funguje to i tak, že někteří lidé raději letitým rodičům dají sto korun, aby si zavolali Senior taxi, než aby se sami museli třeba uvolňovat ze zaměstnání,“ vylíčil starosta Kroměříže Jaroslav Němec.

Přestože se tedy jedná o prodělečný projekt, jehož zdokonalování není úplně jednoduché, kroměřížská radnice nic nevzdává, službu hodlá zachovat a stále připravuje kroky na její zlepšení.