„Návrhy loga Kroměříže, které v budoucnu ozdobí propagační materiály a které město využije v cestovním ruchu a při jiných marketingových aktivitách, nám zaslaly jak firmy či profesionální studia, tak i obyčejní lidé, které soutěž zaujala,“ sdělil mluvčí města Pavel Zrna.
V budově městského úřadu v Kroměříži se ke dni 20. září, kdy skončilo první kolo klání, sešlo více než sedmdesát návrhů.

„Celkem jich evidujeme šestasedmdesát. Podle razítek je vidět, že autoři pocházejí z různých koutů Česka. Zájem nás opravdu těší,“ řekl Zrna.
Cílem soutěže je vytvoření výstižného a jednoduchého prvku, který se stane vizuálním symbolem Kroměříže ve všech jeho aktivitách. Jediným grafickým logem, které město zatím používá, je heraldický znak.

„Z přihlášených podkladů nyní odborná komise vybere pět nejlepších, které postoupí do kola druhého. V něm budou muset účastníci své nákresy dopracovat podle stanovených kritérií a znovu odevzdat do 30. listopadu,“ doplnil Zrna. Autora nejzdařilejšího návrhu poté radní odmění třiceti tisíci korun.

PŘEČTĚT SI VÍCE ZPRÁV Z KROMĚŘÍŽSKÉHO REGIONU

Moje Kroměřížsko Sport Kultura Podnikání Černá kronika