Hlavním cílem akce, kterou pořádá síť českých mateřských center a Liga otevřených mužů, je zajistit větší aktivitu otců, vtáhnout je do sítě středisek a posílit jejich role ve vztahu k rodině i dětem.

Na celonárodním projektu se podílí tamní Mateřské centrum Srdíčko

Holešovské Srdíčko připravilo v rámci kampaně několik projektů, kterých se účastnili otcové různých věkových kategorií.
„Dostali například k vyplnění dotazník, který se skládal ze šesti otázek. Odpovídali třeba na to, kolik mají dětí, proč jsou rádi tatínky nebo co můžou nabídnout svým potomkům,“ přiblížila vedoucí holešovského střediska Věra Vargová s tím, že se do ankety zapojilo kolem dvaceti mužů.

Součástí kampaně je i fotosoutěž S tátou mě baví svět, Srdíčko plánuje také pro celé rodiny společný výlet.
„Tuto neděli vyrážíme na Rusavu. Tatínkové při procházce navíc dostanou od maminek vlastnoručně vyrobený obrázek, na němž je na skle namalovaná rodina,“ dodala Vargová. Aktivní tatínci navíc podle ní dostanou na památku také samolepku na auto.