Alespoň se to domnívá vedení Dopravní společnosti Zlín ­ Otrokovice (DSZO), na jehož popud je tam nové upozornění instalované. Kamiony totiž často zpřetrhají trolejové vedení, což znamená pro DSZO náklady na opravy.

Dřívější značení na mostovce podjezdu nebylo ani v poloviční velikosti. Nyní je zviditelněno reflexní technologií na pozinkovaném plechu dlouhém jedenáct metrů a vysokém jeden metr. Z obou stran žlutočerného šrafování jsou na reflexním podkladu umístěny také dopravní značky s omezením výšky. Na snížený profil a nutnost objížďky upozorňují motoristy i dopravní značky ve větší vzdálenosti před podjezdem.

„Snad už toto velmi výrazné označení sníženého profilu řidiči kamionů nepřehlédnou. Mělo by je upoutat i v noci,“ míní hlavní dispečer DSZO Josef Polách.

Od začátku loňského roku uvízlo v podjezdu patnáct kamionů, které zablokovaly provoz na frekventované ulici Dlouhá a poškodily trolejové vedení. Naposledy pochybil jeden řidič 3. dubna, přičemž na vedení vznikla škoda osm tisíc korun. Aby se provoz ještě více nezdržel, museli zajistit montéři DSZO část opravy pod proudem.