„Soutěží Hit letošní sezóny chceme motivovat zástupce v jednotlivých turistických oblastech Zlínského kraje k tvorbě speciální nabídky významně podporující domácí cestovní ruch,“ uvedla ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Dana Daňová.

Podmínkou pro přihlášení cestovního produktu do soutěže je například alespoň třídenní ubytování. „Nemusí být zaměřený jen na jednu sezónu. Důležité však je, aby se vztahoval k regionu Východní Morava,“ doplnila Daňová.

O soutěž je prý poměrně velký zájem – první zájemci se začali hlásit již první den po odeslání informativního dopisu, další se očekávají. „Zúčastnit se mohou nejen podnikatelé, ale i zástupci obcí, turistických oblastí a mikroregionů,“ dodala Daňová.

O posouzení se postará porota složená ze zástupců cestovních kanceláří, marketingových odborníků a odborníků na cestovní ruch.

„Vítězi poskytneme prostředky na finální dokončení produktu a pomůžeme i s mediální kampaní,“ informovala Daňová. Výsledky budou vyhlášeny v lednu následujícího roku.

Zuzana Indrová