Do projektu se přihlásilo 176 domovů seniorů a institucí, které pořádají programy, při nichž se potkávají zástupci různých generací.

V době, kdy většina obchodníků nabízí různé slevy a podporuje tak nákupní šílenství, nabídl tento řetězec nejen s drogistickým zbožím svým zákazníkům možnost podílet se na něčem smysluplném.

PRO FANOUŠKY I SBĚRATELE. Bankovka by měla stát 80 Kč a může být prodána až v 10 000 kusech.
V neděli odstartuje dražba eurobankovek s motivem kivi hnědého

V pátek 29. listopadu se v prodejnách s logem dm, v rámci iniciativy Giving Friday, nakupovalo s cílem, aby byl obrat co nejvyšší. Pět procent z něho totiž poputuje na podporu společných aktivit seniorů a dětí.

Společnost dm přichystala také speciální dm giving boxy, jejichž zakoupením mohli zákazníci přispět ke zvýšení obratu. A bylo znát, že na tento způsob charity a podpory zákazník slyší. Mezi 70 subjektů v českých a moravských okresech tak dm rozdělí dva miliony korun.

V některých okresech se přihlásil o finanční dar ve výši 28 600 korun jediný zájemce, v jiných bylo přihlášených projektů více. O vítězi v okrese jste rozhodli vy, čtenáři Deníku.

Ve Zlínském kraji se na vítězných příčkách umístila tato zařízení:

v rámci Zlínska - Domov pro seniory Lukov, p. o.

v rámci Kroměřížska - Centrum pro seniory v Holešově, p.o.

v rámci Slovácka - Domov pro seniory Buchlovice

v rámci Valašska - DIAKONIE-středisko Vsetín

Realizace jednotlivých projektů proběhne v měsících březnu, dubnu a červnu. Kompletní seznam ostatních vítězů naleznete na www.denik.cz.

Z redakce budeme všechny výherce kontaktovat a darovací šek jim před objektivem fotoaparátu Deníku velice rádi předáme.

Děkujeme za zájem o projekt Propojujeme generace a všem institucím, které pečují o seniory a nabízejí jim možnost setkávání s dětmi a mladými lidmi, přejeme hodně úspěchů a nabízíme možnost prezentace jejich programů na webových stránkách našich regionálních Deníků.