Řetězec nyní zahájí jednání se zástupci vítězných měst, která budou mít za úkol vytipovat vhodnou lokalitu.
Nové hřiště s pohádkovou postavou Rákosníčka v hodnotě 1,5 milionu korun postaví společnost Lidl a věnuje je městu či městské části do správy.

Hlasovat mohli lidé od 1. do 28. února na webových stránkách a na Facebooku společnosti. Hlas mohli poslat všem městům či městským částem, kde má firma prodejny a Rákosníčkovo hřiště tam ještě nestojí.

Letos rozhodlo o vítězích na 360 tisíc hlasů, což je o více než sto tisíc hlasů víc než minulý rok.

„Velmi nás těší, že se projekt už sedmým rokem těší velké pozornosti a zájmu veřejnosti,“ okomentovala výsledky mluvčí Lidlu Zuzana Holá.

Loni si hřiště vybojovali lidé z Holešova: stojí v Americkém parku a pro veřejnost bylo otevřeno začátkem května.

Děti na něm najdou houpačky a prolézačky s motivem večerníčkové postavy, město tehdy skončilo ve své kategorii na třetím místě s počtem 16 711 hlasů.