Snídaně s Deníkem se uskutečnila v prostorách kroměřížského zámku. První listopadový čtvrtek se jí zúčastnily desítky obchodních partnerů a čtenářů.

Ćekalo na ně pestré občerstvení od Hostináře a spousta informací.

Vedení obchodu a redakce Deníku připravilo prezentace o aktuálním dění ve vydavatelství Vltava Labe Media (dále jen VLM) a jeho vydávaných titulech a také možnostech inzerce.

Na závěr následovala prohlídka galerijních sbírek.

ČNB představila v úterý 30. května v prostorách Arcibiskupského zámku unikátní zlatou minci s motivy Městské památkové rezervace Kroměříž.
VIDEO: ČNB vydává zlatou minci s motivy Kroměříže, vyjde na více než 25 tisíc

Tituly VLM představil manažer obchodního týmu Deníku na střední Moravě, tedy v Olomouckém a Zlínském kraji, Ondřej Pícha.

„Pracujeme s unikátním propojením regionálního a celostátního zpravodajství pod značkou Denik.cz, Deník a Deník Extra. Co se týká webu Denik.cz a jeho regionálních verzí, jsou to naše nejčtenější zpravodajské weby. V rámci republiky máme 70 regionálních webů,“ řekl Pícha.

Poukázal na to, že zpravodajské weby Deníků čte více než 3,5 milionu čtenářů měsíčně a každý den se na nich objeví souhrnem přes 700 nových zpráv.

Tištěný deník na špici

Pokud jde o tištěný Deník, ten je na špici mezi ostatními konkurenčními zpravodajskými tituly stejného druhu.

„Deník je dlouhodobě nejčtenějším zpravodajským titulem v České republice,“ řekl Pícha.

Fakulta managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně.
Na půdě Fakulty managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně proběhlo Diskusní fórum ČNB

Návštěvníci snídaně se dozvěděli také řadu zajímavostí o měsíčníku Deník Extra. Ten je dodáván do více než padesáti procent schránek domácností zdarma.

„Je unikátní nejvyšším vydávaným auditovaným nákladem přes dva miliony výtisků,“ podotkl Pícha.

Přidala i informace o dalších titulech z širokého portfolia VLM, k nimž patří 20 časopisů – například Květy, Glanc, National Geographic či soubor TV magazínů.

Možnosti propagace 

O možnosti reklamy v online titulech Deníku, včetně přesného zacílení podle potřeb zadavatelů, hovořil ředitel regionálního obchodu VLM František Olbert.

Vedoucí eventového oddělení Deníku Jana Švecová přítomným představila možnosti, které VLM nabízí při vytváření nejrůznějších akcí přesně na míru podle přání a potřeb klientů.

Došlo také na soutěžní část.

Zúčastnění odpovídali na zajímavosti týkající se fungování vydavatelství Vltava Labe Media, které se během prezentací dozvěděli.

Nakonec ředitel zámku Jiří Uhlíř provedl zúčastněné při komentované prohlídce zámeckou obrazárnou, jejímž největším klenotem je obraz Apollo a Marsyas od italského mistra Tiziana.