„Začalo to tak, že jsem sám pro sebe hledal internetové připojení, ale na trhu nebylo vůbec nic za rozumných podmínek. Tak jsme se složili se sousedy z bytového domu a vytvořili si své vlastní. To bylo vlastně prvních mých dvanáct klientů,“ popsal podnikatel.

Poté podle něj stačilo sehnat pár schopných lidí a po tři roky firma fungovala spíše mezi známými metodou pokus, omyl. „Pak nám začalo přibývat klientů a už jsme nestíhali, tak jsme do toho museli takříkajíc praštit pořádně a rozjet regulérní společnost,“ vzpomíná Smutný.

Od té doby firma nabírá nové a nové zákazníky, v současnosti díky ní po internetu surfuje přes tisíc klientů. Získané příjmy podnik investuje především do inovací, aby mohl klientům nabízet stále něco nového.

„Původně jsem se chtěl soustředit jen na domácnosti na Kroměřížsku. V regionu je ale obrovský problém, když se snaží někdo přijít s něčím novým. I když nějaký podnikatel přijde s dobrým úmyslem, nemůže se prosadit, protože lidé jsou zvyklí na to svoje,“ posteskl si majitel firmy.

Přesto se prosadit dokázal. Za úspěch vděčí prý především přístupu k zákazníkům. „Vždycky se pokoušíme postavit službu na míru klientovi. Snažíme se mu všemožně vyhovět, bereme skutečně případ od případu. To si velké firmy nemohou dovolit,“ vysvětlil Smutný.

Jedním z produktů, který firma KmNet nabízí, je například takzvaný Senior, neboli kombinace telefonu a internetu za sto korun měsíčně bez dalších poplatků. „Mezi staršími lidmi je o to velký zájem a máme radost, že jim v tomto můžeme pomoci. Za několik měsíců tuto nabídku využilo několik desítek lidí a myslím si, že se stane velkým hitem,“ doufá podnikatel.

Společnost podle něj navíc každoročně sponzoruje sportovní a kulturní akce pořádané například kroměřížským sdružením Biskupští manové či Klubem extrémních sportů.