„Pak jsem toho na několik let nechal a začal jezdit kamionem a autobusem po celém světě včetně Afriky,“ vzpomíná Šťastný.

Posléze se mu však přihodil úraz, při kterém si zlomil páteř. Proto roku 1987 na povolení tehdejšího národního výboru začal znovu opravovat vozy.

„Bydlel jsem tehdy ve Zlíně a měl jsem takovou vizi, kterou jsem nazval Pomocná ruka. Spočívalo to v tom, že jsem jezdil opravovat auta lidem, kteří uvázli na silnici,“ vysvětlil podnikatel.
Práce však s postupem času přibývalo a František Šťastný se přesunul do vlastní dílny, kterou postupně rozšiřoval a přijímal také zaměstnance.

Podnikatel z Holešova dodnes s radostí vozí zákazníky na zájezdy po Evropě

„Roku 1991 jsem se pak jako první na Moravě stal koncesionářem Renaultu a začal prodávat úplně nová auta a zároveň je i servisovat. Zůstal jsem ale věrný i své klientele, která měla jiné značky, což platí dodneška,“ podotkl Šťastný.
Ačkoli vlastnil ve Zlíně velký autosalon, v roce 2000 se rozhodl, že se vrátí zpět do Holešova.

„Postavil jsem si tady úplně nový servis a k osobním vozům jsem si přibral ještě opravu nákladních vozů a autobusů. Desítku let jsem s nimi totiž jezdil a měl jsem k nim vztah,“ přiznal Šťastný.

Souběžně se servisem, který vyniká špičkovým zařízením a velkou kapacitou, zprovoznil těsně po revoluci také autodopravu. „To je můj jediný koníček, který mi dodnes zůstal. Vždycky jsem chtěl dělat něco, co mě baví a vyčistím si u toho hlavu. A i teď, když opravuji auta, se ještě posadím za volant a během sezony projedu celou Evropu. Zrovna teď se chystáme na předvánoční zájezdy do Vídně, jsou velmi populární,“ uvedl živnostník.

František Šťastný zároveň přiznává, že i přesto, že dělá v oboru, který ho baví, přijdou občas chvíle, kdy má chuť s tím seknout.
„Ty okamžiky nastanou tehdy, když se dostaví nějaká kontrola. Vždycky jsme sice měli všechno v pořádku, ale to, že člověk musí pořád něco zdůvodňovat, je nepříjemné,“ uzavřel Šťastný.