V jejím virtuálním obchodě zákazníci nenajdou jenom aktovky. Šobáňová totiž nabízí bohatý sortiment související s dětmi a školou, jako jsou pouzdra či batohy. Obchod se neustále rozrůstá, a tak je jeho majitelka postupně nucena rozšiřovat nabídku zboží. „Doba fungování mého obchodu je zatím velmi krátká. Začátek byl ale opravdu raketový a stále funguje velmi dobře,“ podotýká obchodnice.

Majitelka elektronické prodejny není ve světě obchodu žádným nováčkem. Zkušenosti má například s prodejem levných knih. Právě v tomto oboru jí byly největší konkurencí internetové portály. Hlavní výhodu počítačového prodeje obchodnice vidí v možnosti oslovit mnohem širší okruh zákazníků, než je to možné v jakékoliv prodejně třeba v centru kteréhokoliv města. „Navíc lidé ani nevědí, jaké obchody se školními brašnami v

Česku jsou. Stačí ale do vyhledávače jenom napsat slovo aktovka a hned před sebou mají výběr, který potřebují,“ doplňuje Šobáňová. Nejtěžší je podle podnikatelky v této sféře najít právě to, co nikdo jiný nenabízí. Důležité je vybrat si opravdu kvalitního výrobce a získat pro svoji prodejnu exkluzivní zastoupení.

Snahou Šobáňové je poskytnout zákazníkům co možno nejkratší dodací lhůty. „Chci, aby objednané zboží ještě ten den odešlo k zákazníkovi. Řada internetových obchodů totiž funguje tak, že zboží nakupuje ve velkoobchodech až teprve ve chvíli, když si jej zákazník objedná u nich,“ vysvětluje podnikatelka.

Webový obchod s aktovkami není jediným portálem, který obchodnice provozuje. Stejnou cestou prodává i levné knihy, dětské hračky a plastikové modely.