V konceptu výstavby nových prodejen dle mluvčí společnosti Lidl Zuzany Holé je kladen důraz především na komfort zákazníků.

„Snažíme se vyjít vstříc jejich potřebám, jež se za poslední roky výrazně změnily,“ uvedla mluvčí společnosti. Neméně důležití jsou však pro ně i jejich zaměstnanci. „Koncept přinese kromě optimalizovaného uspořádání skladových ploch i velkorysé zázemí,“ dodává Holá.

Nová budova prodejny v ulici Velehradská se bude od ostatních lišit moderním architektonickým pojetím, nově uspořádaným vstupním zádveřím, vzdušným a velkoryse pojatým vnitřním prostorem. Jistě vítanou novinkou budou také širší uličky, větší úsek čerstvých potravin, velký odkládací prostor u pokladen nebo toalety pro zákazníky.

Na pohodlí je myšleno i na parkovišti. Všechna parkovací místa budou rozšířena ze stávajících 2,50 na 2,70 metru. Také se počítá s výstavbou protihlukové stěny.

Potraviny si ve stávajících prostorách budou moci zákazníci naposledy nakoupit v úterý 26. února. V době od 1. do 4. března bude prodejna znovu dočasně otevřena, uskuteční se zde totiž výprodej spotřebního zboží. Termín otevření prodejny nové generace je naplánován na druhé pololetí letošního roku.