Jak už název napovídá, centrem soutěže se staly Slušovice se sídlem ředitelství soutěže i s umístěním servisního centra pro soutěžní posádky.

Na ně čekala trať v celkové délce 63,66 km. Z tohoto počtu připadlo na rychlostní zkoušky 24,08 km, které byly rozloženy do dvou RZ, které posádky absolvovaly dvakrát. Jedna RZ s názvem Kopná vedla z Trnavy přes Podkopnou Lhotu do Kašavy a druhá s názvem Dostihovka byl divácky atraktivní okruh v okolí slušovické dostihové dráhy, který posádky při každém průjezdu absolvovaly třikrát.

Na závěr byla ještě přichystána show pro diváky, tzv.drift stage, při které již posádkám nebyl měřen čas. Na startu se objevili opravdoví mistři volantu v podobě letošního mistra ČR v rally Pavla Valouška a mistra ČR v rallysprintu domácího Romana Kresty. Také soutěžní vozy budily opravdový respekt, ze startovní rampy sjelo 5 vozů specifikace WRC a 4 vozy specifikace S2000.

Jestliže ještě ráno to vypadalo na soutěž beze sněhu, tak sobotní dopolední vytrvalé sněžení připravilo soutěžícím opravdovou zimní rally na sněhu. To však hodně zkomplikovalo situaci pořadatelům, ale i samotným jezdcům. Pořadatelé museli zkrátit rychlostní zkoušku Kopná o 460 metrů a navíc původně avizované pneumatiky s hroty byly povoleny jen na dostihovém oválu, zatímco RZ Kopná se mohla jet pouze na sněhových pneumatikách bez hrotů.

S takovou nenadálou situací se ale nedokázala vypořádat celá řada startujících a tak z původně 61 převzatých posádek nakonec před začátkem soutěže odstoupilo sedm posádek a po 1. RZ dalších pět. Mezi odstoupivšími posádkami po úvodní části byl bohužel i Roman Odložilík s Martinem Turečkem, kteří se zde představili s Xsarou WRC.

I přes tuto kaňku v programu mohli fanoušci motosportu, kteří i přes nepřízeň počasí zaplnili v hojném počtu dostihovou dráhu, sledovat kvalitně obsazenou opravdovou zimní rallyshow, kterou si užívali nejen diváci, ale i soutěžící. Mezi nimi hrál prim především Silvestr Mikuláštík s Octávií WRC, který „dostihovku“ k velké potěše diváků obkroužil několikanásobně vícekrát, než bylo stanoveno, aby následně na protest proti dodatečně změněným regulím soutěž opustil.

Přestože v této soutěži nešlo ani tak o výsledky, celkovým vítězem se stala posádka Orsák – Vajík s vozem Mitsubishi Lance Evo IX, před okruhovým specialistou Kostkou, kterého navigoval Houšť s vozem Fabia S2000 a posádkou Bujáček – Omelka se stejným vozem jako vítězové.