Právě nad tímto rozhodnutím se přitom pozastavila řada fanoušků a třeba také přední český jezdec Václav Pech.
„Veškerá rizika minimalizují sportovními a technickými předpisy a jsou zpracovávány jednotlivé takzvané safety plány. Navíc, každý jezdec, který do závodu jde, ví o možném riziku,“ konstatoval ředitel Regner.

Podle něj by nemělo ukončení závodu smysl. „Nic by se tím nevyřešilo. V běžném silničním provozu se taky nezastaví na celý den kompletně doprava. Pouze se odkloní nebo provede jiné řešení, což jsme samozřejmě taky udělali. Rychlostní zkouška byla zastavena, vyslali jsme týmy záchranářů a jezdce odklonili na objízdnou trasu. Takže kolem místa nehody nejezdili,“ podotkl Regner.

Příčiny děsivé havárie jedné ze startovních posádek letošního ročníku stále nejsou jasné

Dodal ještě, že Kocman měl během převozu se záchranáři ještě komunikovat. Až v podvečerních hodinách ale následkům těžkých zranění podlehl.
Regner připomenul, že než se komise rozhodla v závodech pokračovat, zvažovala všechny možné alternativy.

„A všichni byli zajedno, tedy závody dokončit. Zrušili jsme doprovodné akce a slavnostní vyhlašování vítězů. Jezdci a pořadatelé důstojně uctili minutou ticha památku svého kolegy. Řada jezdců a příznivců měla černou stuhu,“ řekl Regner.

Na názor Václava Pecha, který na nedělní tiskovce prohlásil, že pokud by zahynul někdo z popředí závodní listiny, závod by určitě skončil, Regner reagoval slovy, že by to tak rozhodně nebylo. „Chováme se ke všem jezdcům stejně a neděláme rozdíly, zda jsou první, či poslední,“ podotkl.
Speciální komise okolnosti tragické nehody i nadále vyšetřuje.

„Nelze říct, zda její výsledky budeme znát za den nebo týden. Je to poměrně složitý proces. Každopádně hned, jak budeme znát závěry šetření, zprávu zveřejníme,“ přislíbil mluvčí soutěže Roman Ordelt.

Vůz Opel Astra řídil pilot Pavel Karlík z Vizovic, který utrpěl jen lehká zranění. Podle mluvčí Baťovy nemocnice Karly Havlíkové byl již propuštěn do domácího léčení.