„Nejprve nás v pátek na okruhu brzdili soupeři, které jsme museli předjíždět, poté to byl prach na nočních zkouškách po průjezdu předchozích posádek, přes který nebylo příliš vidět trať. Druhý den nás pak zase potrápily problémy s nastavením vozu," posteskl si 44letý kroměřížský pilot.

Co vás tedy na voze trápilo nejvíce?

Nepodařilo se nám vyladit podvozek na místní tratě, takže jsme se s vozem museli chvílemi hodně prát.

Přestože jste dojeli na čtvrtém místě, je to pro vás opravdu tak značné zklamání?

Čekal jsem s vozem WRC opravdu lepší výsledek. Přesto zklamání není zase tak veliké, neboť nějaké body jsme zde posbírali. V závěru jsme se i snažili na Pavla Valouška ještě zaútočit, ale bohužel to již nestačilo.

Jak se Vám líbily místní tratě a kulisa kolem nich?

Divácká kulisa byla opravdu famózní. Lidé se přišli podívat na novou škodovku, takže jich bylo kolem tratí opravdu hodně. Co se týče tratí, mám především se zvolením velikosti zpomalovacích retardérů ze strany pořadatele opravdu smíšené pocity. Takhle utažené retardéry jsem nikde nezažil. V některých jsme museli téměř zastavit, abychom je vůbec projeli.

Jaké jsou vaše další plány v průběhu sezóny?

Čeká nás teď za tři týdny Rallye Český Krumlov, které se ale již zúčastníme s našim ověřeným vozem Ford Fiesta R5. Určitě se budeme snažit opět zaútočit na pódiové umístění, i když konkurence bude znovu velmi silná.

JIŘÍ HEJTMÁNEK