Galerie: Výstavy Loutky a loutková divadla na zámku v Holešově

Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Na snímku Miroslava Nopová a Miroslav Nop. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Na snímku Miroslava Nopová Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Na snímku Miroslava Nopová a Miroslav Nop. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Na snímku Miroslav Nop s loutkou Malého prince. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. Výstavy Loutky a loutková divadla  na zámku v  Holešově. PŘÍPRAVY V PLNÉM PROUDU. Každá exponát má na výstavě své místo, o to se mimo jiné postarala i samotná kurátorka výstavy Nikol Holubová. AŽ TISÍC LOUTEK. Pozornost výstavy je soustředěna především na výrobní boom po roce 1911, kdy se začínají vyrábět tak zvané alšovky. PŘÍPRAVY V PLNÉM PROUDU. Každá exponát má na výstavě své místo, o to se mimo jiné postarala i samotná kurátorka výstavy Nikol Holubová. KARKULKA BYLA PRVNÍ. Jako první se na opravu do rukou tehdá ještě svobodné Miroslavě Nopové dostala do ruk Červená Karkulka. PŘÍPRAVY V PLNÉM PROUDU. Každá exponát má na výstavě své místo, o to se mimo jiné postarala i samotná kurátorka výstavy Nikol Holubová. AŽ TISÍC LOUTEK. Pozornost výstavy je soustředěna především na výrobní boom po roce 1911, kdy se začínají vyrábět tak zvané alšovky. MANŽELÉ NOPOVI. Láska k loutkám je provází celým společným životem. MANŽELÉ NOPOVI. Láska k loutkám je provází celým společným životem. MANŽELÉ NOPOVI. Láska k loutkám je provází celým společným životem. AŽ TISÍC LOUTEK. Pozornost výstavy je soustředěna především na výrobní boom po roce 1911, kdy se začínají vyrábět tak zvané alšovky. ŽIDOVSKÉ DIVADLO. Jeden ze vzácných exponátů je i židovské divadlo. AŽ TISÍC LOUTEK. Pozornost výstavy je soustředěna především na výrobní boom po roce 1911, kdy se začínají vyrábět tak zvané alšovky. AŽ TISÍC LOUTEK. Pozornost výstavy je soustředěna především na výrobní boom po roce 1911, kdy se začínají vyrábět tak zvané alšovky. AŽ TISÍC LOUTEK. Pozornost výstavy je soustředěna především na výrobní boom po roce 1911, kdy se začínají vyrábět tak zvané alšovky. K vidění jsou zde i dvě loutky přímo jejich navrhovatele výtvarníka Mikoláše Aleše. AŽ TISÍC LOUTEK. Pozornost výstavy je soustředěna především na výrobní boom po roce 1911, kdy se začínají vyrábět tak zvané alšovky, ale k vidění jsou zde i loutky mnohem starší. AŽ TISÍC LOUTEK. Pozornost výstavy je soustředěna především na výrobní boom po roce 1911, kdy se začínají vyrábět tak zvané alšovky. AŽ TISÍC LOUTEK. Pozornost výstavy je soustředěna především na výrobní boom po roce 1911, kdy se začínají vyrábět tak zvané alšovky. AŽ TISÍC LOUTEK. Pozornost výstavy je soustředěna především na výrobní boom po roce 1911, kdy se začínají vyrábět tak zvané alšovky.