Zdroj: DPP
Tramvaj KT8D5 byla do provozu s cestujícími poprvé uvedena 1. července 1986.
Zdroj: Ropid
Tramvaj KT8D5 byla do provozu s cestujícími poprvé uvedena 1. července 1986.
Zdroj: Ropid
Tramvaje KT8D5 prošly modernizací.
Zdroj: Deník/ Martin Divíšek
Tramvaj KT8D5 byla do provozu s cestujícími poprvé uvedena 1. července 1986.
Zdroj: Ropid
Nová tramvajová zastávka Pankrác.
Zdroj: DPP - Václav Holič
Tramvaje KT8D5 prošly modernizací.
Zdroj: DENÍK/ Dimír Šťastný
Tramvaje KT8D5 prošly modernizací.
Zdroj: Deník/ Martin Divíšek
Mezi oblíbené vozy tramvajačky Karolíny Hubkové patří právě KT8D5. Na snímku u designové T3 Coupé.
Zdroj: Deník / Karolína Marvánková
Tramvaj KT8D5 byla do provozu s cestujícími poprvé uvedena 1. července 1986.
Zdroj: Ropid
Tramvaj KT8D5 byla do provozu s cestujícími poprvé uvedena 1. července 1986.
Zdroj: Ropid
Tramvaj KT8D5 byla do provozu s cestujícími poprvé uvedena 1. července 1986.
Zdroj: Ropid
Tramvaje KT8D5 prošly modernizací.
Zdroj: DENÍK/ Dimír Šťastný
Tramvaje typu KT8D5 rekonstruují také v Brně.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Tramvaje typu KT8D5 rekonstruují také v Brně.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Tramvaje typu KT8D5 rekonstruují také v Brně.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek
Tramvaje typu KT8D5 rekonstruují také v Brně.
Zdroj: DENÍK/Attila Racek