Deník region
1/29 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Suzuki Superřidička
Popis

Suzuki Superřidička

Zdroj: Suzuki ČR

Úvodní, teoretická část
Popis

Úvodní, teoretická část

Zdroj: Suzuki ČR

Účastnice dopoledního kurzu byly rozděleny do několika skupinek.
Popis

Účastnice dopoledního kurzu byly rozděleny do několika skupinek.

Zdroj: Suzuki ČR

Dobrá nálada před startem.
Popis

Dobrá nálada před startem.

Zdroj: Suzuki ČR

Skladba aut je velmi pestrá.
Popis

Skladba aut je velmi pestrá.

Zdroj: Suzuki ČR

Nácvik nouzového brzdění.
Popis

Nácvik nouzového brzdění.

Zdroj: Suzuki ČR

Nácvik nouzového brzdění.
Popis

Nácvik nouzového brzdění.

Zdroj: Suzuki ČR

Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.
Popis

Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.

Zdroj: Suzuki ČR

Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.
Popis

Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.

Zdroj: Suzuki ČR

Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.
Popis

Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.

Zdroj: Suzuki ČR

Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.
Popis

Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.

Zdroj: Suzuki ČR

Přetáčivý smyk na kyvné plošině.
Popis

Přetáčivý smyk na kyvné plošině.

Zdroj: Suzuki ČR

Přetáčivý smyk na kyvné plošině.
Popis

Přetáčivý smyk na kyvné plošině.

Zdroj: Suzuki ČR

Přetáčivý smyk na kyvné plošině.
Popis

Přetáčivý smyk na kyvné plošině.

Zdroj: Suzuki ČR

Přetáčivý smyk na kyvné plošině.
Popis

Přetáčivý smyk na kyvné plošině.

Zdroj: Suzuki ČR

Slalom mezi kužely
Popis

Slalom mezi kužely

Zdroj: Suzuki ČR

Slalom mezi kužely
Popis

Slalom mezi kužely

Zdroj: Suzuki ČR

Zkouška podélného parkování.
Popis

Zkouška podélného parkování.

Zdroj: Suzuki ČR

Zkouška příčného parkování
Popis

Zkouška příčného parkování

Zdroj: Suzuki ČR

Losí test neboli rychlý vyhýbací manévr
Popis

Losí test neboli rychlý vyhýbací manévr

Zdroj: Suzuki ČR

Do terénu nejdřív vyrážíme s instruktorem.
Popis

Do terénu nejdřív vyrážíme s instruktorem.

Zdroj: Suzuki ČR

Boční náklon auto zvládá lépe než posádka.
Popis

Boční náklon auto zvládá lépe než posádka.

Zdroj: Suzuki ČR

Statečný Ignis se kopce nezalekl.
Popis

Statečný Ignis se kopce nezalekl.

Zdroj: Suzuki ČR

Vitara s pohonem 4x4 nemá problém ani s nejprudšími výjezdy.
Popis

Vitara s pohonem 4x4 nemá problém ani s nejprudšími výjezdy.

Zdroj: Suzuki ČR

Vitara s pohonem 4x4 nemá problém ani s nejprudšími výjezdy.
Popis

Vitara s pohonem 4x4 nemá problém ani s nejprudšími výjezdy.

Zdroj: Suzuki ČR

S-Cross celou trasu projel v automatickém režimu.
Popis

S-Cross celou trasu projel v automatickém režimu.

Zdroj: Suzuki ČR

Počasí nám naštěstí přálo, v dešti a blátě by asi všechno vypadalo jinak.
Popis

Počasí nám naštěstí přálo, v dešti a blátě by asi všechno vypadalo jinak.

Zdroj: Suzuki ČR

Na závěrečné fotce už se k úsměvu nikdo nenutil.
Popis

Na závěrečné fotce už se k úsměvu nikdo nenutil.

Zdroj: Suzuki ČR

Doporučujeme vám
Bývalé sídlo slezského politika

URBEX: Moc z něj nezbylo. Podívejte se na bývalé sídlo slezského politika

Příprava: Prostějov - Kroměříž

Kroměříž si v přípravě vyšlápla na Prostějov. Svižný duel rozhodl Jambor

Modelářské dopoledne.

Modeláři ze Zlína předávali své zkušenosti dětem v TYMY

Čokofestival na Výstavišti Kroměříž, leden 2023.

Výstaviště letos chystá přes 40 akcí. Loni přivítalo čtvrt milionu lidí

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Suzuki Superřidička
Úvodní, teoretická část
Účastnice dopoledního kurzu byly rozděleny do několika skupinek.
Dobrá nálada před startem.
Skladba aut je velmi pestrá.
Nácvik nouzového brzdění.
Nácvik nouzového brzdění.
Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.
Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.
Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.
Stanoviště pro trénink nedotáčivého smyku.
Přetáčivý smyk na kyvné plošině.
Přetáčivý smyk na kyvné plošině.
Přetáčivý smyk na kyvné plošině.
Přetáčivý smyk na kyvné plošině.
Slalom mezi kužely
Slalom mezi kužely
Zkouška podélného parkování.
Zkouška příčného parkování
Losí test neboli rychlý vyhýbací manévr
Do terénu nejdřív vyrážíme s instruktorem.
Boční náklon auto zvládá lépe než posádka.
Statečný Ignis se kopce nezalekl.
Vitara s pohonem 4x4 nemá problém ani s nejprudšími výjezdy.
Vitara s pohonem 4x4 nemá problém ani s nejprudšími výjezdy.
S-Cross celou trasu projel v automatickém režimu.
Počasí nám naštěstí přálo, v dešti a blátě by asi všechno vypadalo jinak.
Na závěrečné fotce už se k úsměvu nikdo nenutil.