Rapid byl před vznikem Favoritu nejlepší a nejdražší Škodou. Ovšem za západní konkurencí i tak hodně zaostávala
Zdroj: Radek Pecák
Vzácný, prakticky nejetý kousek má muzeum Svět Škodovek
Zdroj: Radek Pecák
Výfukové plyny už u tohoto exportního kousku čistil katalyzátor
Zdroj: Radek Pecák
Motor měl označení 135
Zdroj: Radek Pecák
Originálně zachovalých kousků dnes ubývá
Zdroj: Radek Pecák
Nové označení motorizace
Zdroj: Radek Pecák
Vůz se také předělával na kabriolet
Zdroj: Radek Pecák
Ovšem pro zákazníky v západní Evropě
Zdroj: Radek Pecák
Vznikl i okruhový speciál
Zdroj: Radek Pecák
Leckdo si toto poslední kupé s logem Škody vylepšoval různými způsoby
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Se svolením Škoda Auto