První verze Felicie se začala vyrábět v létě roku 1994
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Nerealizované verze Václava Krále
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Jméno Felicia měl již dříve kabriolet
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Interiér byl pohledný, ale zprvu málo vybavený
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Později prvků výbavy příbývalo
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Základním motorem byla stále třináctistovka
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Rozměry hatchbacku
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Kombi odstartovalo v roce 1995
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Takové mělo rozměry
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Používala ho také policie
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pick-up byl poměrně oblíbený
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Daly se na něj pořídit i laminátové nástavby
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
Felicia Fun byla zajímavé auto
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
i se speciálním inteirérem
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto
V roce 1998 se začalo nabízet modernizované provedení
Zdroj: Se svolením Škoda-Auto