Škoda 125 L v mladoboleslavském muzeu firmy
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Poslední číslo se nevztahovalo ke kubatuře motoru, ale k převodovce
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Výbava byla nadále skromná
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zdroj: Deník/Radek Pecák
U spolujezdce se již nacházelo druhé zrcátko
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Montovala se i mlhovka
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Zajímavé je, že na přídích byl místo loga nápis Škoda. Toto řešení se použije brzy znovu
Zdroj: Deník/Radek Pecák
V interiéru nebylo ani rádio
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Pro srovnání - design původní verze typu 742
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Takto vypadal zezadu
Zdroj: Deník/Radek Pecák