Za zmíněných 649 990 korun včetně DPH dostanete Hyundai Tucson se základním benzínovým motorem, kterým je přeplňovaný čtyřválec 1.6 T-GDi o výkonu 160 koní, spojený s pohonem předních kol a základní šestistupňovou manuální převodovkou. Stejný motor v provedení s mild-hybridním 48V startér-generátorem můžete mít i v kombinaci se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou, kterou lze navíc kombinovat s pohonem všech kol.

Podívejte se na všechny detaily faceliftu v listopadovém představení:

Stejná nabídka platí i v případě dieselového motoru 1.6 CRDi. Ten začíná na částce 789 990 korun (v ceně už je lepší výbava), a lze dostat buď verzi se 115 koňmi, manuálem a předokolkou, nebo mild-hybrid o výkonu 136 koní s automatem, případně ještě s automatem a čtyřkolkou.

Na částce 869 990 korun pak začíná plně hybridní verze. Ta kombinuje benzínový motor 1.6 T-GDi s elektromotorem, jenž je schopen pohánět vůz sám o sobě, a šestistupňovou automatickou převodovkou. Výkon hybridního Tucsonu HEV činí 215 koní a lze mít předokolku nebo čtyřkolku.

Vrcholnou motorizací je nakonec plug-in hybrid, začínající na 999 990 korunách. Tady je stejná technika – tedy benzínový motor s elektromotorem, automatem a pohonem předních nebo všech kol, ale zároveň větší baterie, možnost jezdit v čistě elektrickém režimu, a také vyšší výkon 252 koní.

Co se výbav týče, nejnižší stupeň se jmenuje Comfort, a dostanete jej výhradně v kombinaci se základním motorem za zmiňovanou základní cenu. Už v této výbavě však získáte Bi-LED přední světlomety, sedmnáctipalcová litá kola, manuální klimatizaci, parkovací senzory vpředu i vzadu, parkovací kameru, bezklíčový přístup a startování nebo navigaci.

Většina vozů se s ohledem na nabízené motory bude prodávat ve výbavě Smart, která přihazuje kožený volant, sledování mrtvého úhlu, automatickou dvouzónovou klimatizaci, bezdrátovou nabíječku mobilních telefonů, automatické stěrače nebo střešní ližiny. Kompletní ceníky čistě spalovacích i hybridních verzí si můžete prohlédnout v galerii výše.