Elektrický hypersport Pininfarina Battista stanovil nejprve několik rekordů v akceleraci mezi produkčními vozy. Battista zrychlí z 0 na 100 km/h za 1,86 sekundy. Na dvoustovku se dostane za 4,75 sekundy. To je přibližně stejná doba, jakou potřebuje Ford Focus RS k dosažení stovky.

Dalšího rekordu vůz dosáhl v brždění. Dráha pro zastavení ze stokilometrové rychlosti činí pouhých 31 metrů. To je mezi elektrickými vozy nejkratší naměřená vzdálenost. Maximální rychlost 349 km/h sice není rekordní, ale v oblasti elektromobilů stále ojedinělá.

Sportovní vozy mají obvykle klasické siluety
KVÍZ: Které jelo prvně 300 km/h a další zajímavosti ze světa sportovních aut

Battista k pohonu využívá čtyři elektromotory, které společně dosahují výkonu 1 900 koní a 2 300 newtonmetrů. Stodvaceti kilowatthodinová baterie od automobilky Rimac má tvar písmene T kvůli lepšímu rozložení hmotnosti.

Ručně postavené stroje se vyrábí v Itálii a jejich dokončení zabere 1 250 hodin.

Genesis X Convertible
Genesis představil nový koncept. Barvami oslavuje tradice domovské Koreji
Se Škodou Slavia jsme ujeli v Indii dvě stovky kilometrů
Se Škodami Kushaq a Slavia v bláznivém indickém provozu: Každý tu řídit nemůže!
Rolls-Royce Cullinan
Leoš Mareš si na videu dělá legraci z Rolls-Royce. Prý má nejojetější na světě