VYBERTE SI REGION

KROMĚŘÍŽSKO HUBNE: Finalisty show potrápila takzvaná ruská koule

Kroměříž – Už měsíc vám Kroměřížský deník přináší informace z unikátní reality show Kroměřížsko hubne. Během té doby šla první kila dolů a u některých se začala formovat i postava. Celý průběh koordinuje za Eventy – centrum zdraví a krásy paní Michaela Šandová, ale také Andrea Jagošová ze Sportcentra Euphoria, kde třináctka finalistů nejčastěji cvičí.

19.2.2016
SDÍLEJ:

Finalisté reality show Kroměřížsko hubne mají za sebou první měsíc cvičení.Foto: Radio Kroměříž

A právě v tomto sportovním zařízení se konalo i náročné cvičení nazvané KTB Fitness s profesionálním trenérem Petrem Suchánkem. KTB je zkratka slova Kettlebells, u nás známá také jako ruská koule. Cvičení především čerpá ze základů gymnastiky, atletiky a práce s vlastní vahou, kdy cílem je dosažení maximálního všestranného rozvoje jednotlivce.

Tento tréninkový systém je specifický především svou vysokou intenzitou cvičení, komplexností, funkčností a v neposlední řadě vysokým energetickým výdejem v průběhu tréninkové jednotky. „Na začátek tréninku jsme se zahřáli – cviky s vlastní vahou, jako jsou kliky, dřepy, sedlehy a výrazy. Poté proběhlo krátké protažení a šlo se na věc", popsal na úvod trenér Petr Suchánek.

„V prvním cvičení proběhla stupňovaná pyramida tří cviků, při které jsme zapojili cviky na celé tělo a to jak s pomocí kettlebellů, tak i bez nich. Dalším cvičením byla „dřepovačka"na písničku od Mobyho Bring Sally Up, kde jsme si řádně zavařili nohy. Po krátké pauze na doplnění tekutin následovalo cvičení, kde se opakovaly tři různé kola cviků s kettlebellem, při kterém jsme opět zapojili celé tělo.

Ve finále cvičební hodiny přišlo na řadu břicho. Využili jsme tzv. Tabatu. V ní se střídají různé cviky na břicho, dvacet vteřin se cvičí, deset vteřin odpočívá a celé cvičení tímto způsobem probíhá čtyři minuty. „Nakonec jsme si dali řádné, zhruba pěti minutové protažení celého těla a šli pěkně znaveni domů," uzavřel Petr Suchánek.

Reality show pořádá Radio Kroměříž ve spolupráci s Eventy – centrem zdraví a krásy, Sportcentrem Euphoria a Kroměřížským deníkem. Třináct finalistů bude od ledna do dubna shazovat přebytečná kila pod dohledem odborníků a lektorů. Vítěz obdrží zajímavé dárky od partnerů a hlavní cenu – wellness víkend pro dva.

Soutěž můžete sledovat i na webu a Facebooku Radia Kroměříž, ale hlavně v Kroměřížském deníku, který bude každý pátek a sobotu zveřejňovat informace, rozhovory a snímky z průběhu show.

V sobotním vydání 20.2. si přečtěte rozhovor 
s další finalistkou: Stanislavou Dudovou z Kroměříže

ZPRAVODAJOVÉ DENÍKU

Autor: Redakce

19.2.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

Tradiční průmysl v Česku skomírá. A uvolňuje místo montovnám

Část stojírenského holdingu Vítkovice, ČKD Praha DIZ, Kovosvit MAS, jeden z následovníků Škody Plzeň Pilsen Steel i výrobce letadel Let Kunovice. To je pět tradičních značek českého průmyslu, které v současnosti čelí existenční krizi. Možná tedy v přímém přenosu sledujeme závěr transformace české ekonomiky zahájený po listopadu 1989. Kdo se včas nepřizpůsobil novým poměrům nebo se dál jednostranně orientoval na východní trhy, dnes zápasí o přežití. Svou roli v ekonomice naopak posilují podniky se zahraničními majiteli, na které často pasuje hanlivý termín montovny.

Koho volit? Poradí vám naše VOLEBNÍ KALKULAČKA!

Zlínský kraj - Volby do krajského zastupitelstva se konají už za týden. Pokud ještě nejste rozhodnutí, kterou stranu podpořit svým hlasem u volební urny, můžete si nechat poradit od Deníku a jeho volební kalkulačky. 

Česko se stalo montovnou Evropy. Pět dopadů, které to na nás má

Na makroekonomických číslech něco nesedí. Česko vykazuje slušný růst ekonomiky, tažený hlavně průmyslovou výrobou a exportem. Navzdory tomu dál působíme v rámci Evropské unie jako chudí příbuzní s průměrným hrubým příjmem 27 tisíc korun, tedy v přepočtu 1000 eur. Od roku 2008 se nám nedaří dotahovat Německo ani Rakousko. Za slušnými makroekonomickými čísly se totiž skrývá problém na mikroúrovni. Příliš mnoho podniků v Česku plní roli pouhé montovny, zatímco lukrativní výzkum a vývoj i marketing a dodávku zákazníkovi zajišťují zahraniční mateřské koncerny.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2016, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies